In de 2e helft van 2025 trad het Oosterhuuzens Dialectkoor o.a. op bij de Loense Moandag; stoomtreinfestival bij station Beekbergen en bij het buurtfestijn: Kiek um goan!
Het Oosterhuuzens Dialectkoor trad in juli 2025 twee keer op tijdens de Veluwse markt in Beekbergen.
De jaarlijkse uitvoering van het koor was op12 april 2025 in Het Boshuis in Klarenbeek.
Volle zaal met enthousiast publiek. Er was een gastoptreden met Sotte Sussen.
Verder trad op Hans Kolkman van City of Apeldoorn Pipes and Drums (doedelzak).
Het koor trad in 2024 drie keer op tijdens de Veluwse avondmarkt in Beekbergen.
Dit keer op de nieuwe locatie aan het freule Hartsenplein.