Het Oosterhuuzens Dialectkoor gaf op 13 april 2019 onder leiding van dirigent Theo Uijttenboogaart haar jaarlijkse uitvoering in Het Boshuis in Klarenbeek. Voor een volle zaal van zo'n 400 enthousiaste mensen werd door het koor een prachtig optreden verzorgd. Door de keuze van het repertoire was het een heel gevarieerd programma; luisterliedjes werden afgewisseld door vlotte nummers. De koorleden waren op hun best en zongen de liedjes met volle overgave en groot enthousiasme. De muzikale begeleiding was voortreffelijk en heel mooi in balans met de zang van het koor.
Het gastoptreden van zanger / entertainer "Kappie" uit Markelo was ook een groot succes.
Kortom: het was een ouderwets gezellige avond waarbij het Oosterhuuzens Dialectkoor zich op een uitstekende wijze heeft gepresenteerd. Geen wonder dat er na afloop uitsluitend zeer positieve reacties van  bezoekers waren te horen.

(klik op foto voor vergroting)